lauantai 25. tammikuuta 2020

Hiljaisuus

Minulta sinulle ❤

Hyvää viikonloppua! 

Mulla on tällä hetkellä menossa tieteellinen koe. Kuinka kauan pariskunta voi olla puhuttamatta toisilleen olematta suuttuneita. Omalta osaltani koe on alkanut jo klo 7 aamulla kun olen noussut ylös. Mies tosin heräsi vasta klo 11.30. Meillä on ihan täysin erilaiset unirytmit, olen aina ollut aamuvirkku! 

Mutta tosiaan kokeeseen, nyt kello on 13.00 ja halastua sanaa ei olla sanottu toisillemme vaikka ollaan miehen hereillä olon ajan oltu koko ajan samassa huoneessa. Hmm, oma veikkaukseni on, että vielä 30 min menee, sitten mun on oikeasti pakko lähteä kauppaan ja siinä vaiheessa saattaa mies kysäistä että minne oot menossa. 
Ollaan tosiaan oltu jo pitkä tovi yhdessä ja maaliskuussa olisi jo 20 kihlapäiväkin tulossa. Huh, ihan hullulta kuulostaa, kun en kuitenkaan tunne itseäni vielä vanhaksi.



Kuvahaun tulos: hiljaisuus
Helene Schjerfbeck - Hiljaisuus


Nyt sitten kaupassa käyty ja kello näyttää 15.34 ja edelleen ei olla mitään keskustelua käyty. Ei siis paljon kyselty minun menoistani... Kaupasta tullessa koira karkasi oven suusta pihalle ja siinä mies tuumasi, että "voi vittu". En vielä laske tätä keskusteluksi, koska oli vähän kuin itselleen olisi tuumannut. 
Pian olen lähdössä "peluuttamaan" väkeä Room Escapelle joten saa nähdä käydäänkö keskustelua ennen sitä. Mutta tulen päivittämään tilannetta! 

Tidii 16.05 se tapahtui! Mies kysyi, että "koska sulla oli se peli tänään". Koe siis onnistuneesti ohi, kumpikaan ei ärsytä toista kunhan vain tarpeeksi hiljaa osaa olla! 😂

Vaan tosiaan nyt minun pitää lähteä taas kiitämään toiseen paikkaan! 

Vakoilemisiin!

  ⚜ Sanna

Hiljaisuus - Irina 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Five foot two, eyes of blue

Minulta sinulle ❤ Uu, meinaa kuulkaas kiirettä pitää sen verran ettei ehdi blogia päivittämään, eikä koruja väsäämään. Hyvä lenkit jaksaa ...